vrijdag 18 maart 2011

Lente give away, bloemetjesprikkers

De prikkers met de minibloemetjes zijn af! En omdat ik graag wil vieren dat de lente maandag begint geef ik 4 setjes van 5 prikkers weg. Je kunt er een gebakje of taartje mee versieren. Of in een blokje kaas, worst of een olijf steken. De bloemetjes kunnen van de prikkers afgeschoven worden. Je kunt ze wassen en dus hergebruiken. Laat een berichtje achter als je ze leuk vindt. Over ongeveer een week laat ik weten naar wie ik ze op stuur.
En nu maar hopen dat we ook lenteweer krijgen (zo ziet het er op dit moment niet uit).
Hoe vinden jullie mijn collage? Dat heeft jongste dochter voor mij gedaan. Ik ben hier (nog) niet zo goed in. Maar ik ga vooruit!!!
En natuurlijk een prettig weekend voor iedereen. Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Morgen ga ik: een uurtje langer in bed blijven liggen, iets huishoudelijks doen (kom je niet onderuit als je 28 uur in de week buiten de deur werkt), in ieder geval 1 (maar ik hoop meer) japanse bloemen haken, rondneuzen op wat weblogs, boodschappen doen, lezen in Stieg Larsson, naar de markt heel veel fruit en groente kopen, iets gezelligs met jongste dochter doen, lekker lang de krant lezen met 2 koppen koffie erbij (en een lekker koekje) (wat hebben we het hier toch goed, als je naar Japan en Libie kijkt. Je zal toch maar in de sneeuw en de kou, zonder huis, zoekend naar familieleden, vrienden of bekenden moeten zien te overleven, met de dreiging van een kapotte kerncentrale op de achtergrond!! Of in het oorlogsgeweld je leven moeten leven!!).

Jullie lezen het, mijn dag is zo om. Maar wat zo fijn is: zondag is er nog een vrije dag.

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke prikkertjes! Mijn dochter wordt binnenkort een jaar, dus dan heb ik prikkertjes nodig. Dus bij dez, ik doe mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige prikkertjes, doe ook graag mee, heel origineel zo...

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed gevonden !!
    En het geeft me onmiddelijk zin in prkkerhapjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik doe graag mee met de prikkertjes give away!! (Dat rijmt.) Ze zijn echt superleuk! Je dochter heeft er een mooie collage van gemaakt zeg!
    En wat doe jij verbazingwekkend veel in 1 dag... supersnelle Hannie, haha! Fijn weekend!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die prikkertjes vind ik helemaal het einde. Veel plezier morgen. Ik zie wel wat ik morgen ga doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die prikkertjes en voor morgen heb je een gevuld programma....
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie collage en hele toffe prikkertjes...zalig om te hebben als de zon er door komt...met een hapje en een wijntje op het terras...en dan die mooie, gekleurde, vrolijke prikkers.....

    Groetjes uit Belgie
    geniet van je zaterdag ...en zondag...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat lief!
    via via kom ik hier terecht en zou heel graag mee willen doen!
    Een heel fijn gezellig weekend...maar dat komt wel goed zo te lezen...
    zalig he de krant lezen met heel veel koffie...
    lijkt mijn dag wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig en erg origineel die prikkertjes ! Fijn weekend, hier is het weer in ieder geval stralend. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk zeg je bloemenprikkertjes. En ook hier hebben we ontzettend veel zin in de lente EN twee verjaardagen voor de boeg. Ik maak dus graag kans op dit lente-brengende kadootje :-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er heel leuk uit. Ook ik heb zin in de lente . We zullen maar hopen op veel zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk die prikkertjes. Maar ik zou ze vooral zelf willen maken. Heb je een patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een leuke dingen maak jij. Krijg weer zoveel zin om te gaan haken. Maar heb eerst nog wat projectjes onder de naaimachine liggen. Ga je in ieder geval volgen.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wij hebben het zo slecht nog niet, maarik zit wel voortdurend met de gedachten daar.
    Mooie collage en erg mooie prikkers. Helemaal fijn dat ze wasbaar en her te gebruiken zijn.
    Ik doe ook graag mee.
    Ik wens je een fijne zondag, we treffen het et zo'n prachtige dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie prikkertjes! Zó creatief! Ik wil ze heel graag winnen. Ik wens je een heerlijke lenteweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel leuk idee ! Ik ben geweldige fan van aperitiefjes, zou ze dus graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben ik te laat? kan ik nog mee doen? ik vind ze super leuk!

    groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke prikkertjes! zal leuk zijn voor mijn verjaardag volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen