vrijdag 15 april 2011

Het kastje

Yes weekend!!!!!!!!! Vanmiddag naar de tandarts geweest. En dat nog wel op mijn vrije vrijdagmiddag waar ik altijd zo naar uit kijk. Maar ja, we kunnen alleen maar met z'n allen op deze middag. Ik ga ook liever niet onder schooltijd, alleen als het niet anders kan. Gelukkig weer achter de rug, dus eindelijk weekend nu.

Ik heb deze week niet veel gehaakt. Alleen een japanse bloem. En ik heb gezocht naar een patroontje voor een granny square. Ik wil beginnen met m'n nieuwe bolletjes. Patronen heb ik genoeg, maar ik ben er nog niet uit.
Dit is de bovenkant van een ladenkastje met vier grote laden en twee kleintjes. Dat is helemaal volgestouwd met bolletjes katoen en wol, lapjes stof, kralen, knopen en lintjes. Ook de bovenkant ligt, zoals je ziet, helemaal vol. Dat vindt niet iedereen hier in huis even leuk, maar niemand durft er wat van te zeggen. Het is namelijk een heel belangrijk kastje voor mij. De bovenkant ruim ik wel regelmatig op als het te erg wordt. Erop staat ook het kleine groene kastje wat op meer foto's staat. Een zelfgemaakt kastje. Niet door mij, want ik kocht het hier in de Kringloopwinkel voor 4,50 euro. Met 2 deurtjes en 2 piepkleine laatjes. Een van de laatjes was stuk en daar baalde ik van want dat had ik niet gezien toen ik het kocht. Dus heb ik het kastje eerst jaren in de garage op een plank laten liggen. Toen ik daar (terecht) commentaar op kreeg heb ik het gelijmd en nu staat het in de kamer.

Nog even over de bloemetjesslinger: ik haak het aan een stuk.

Iedereen prettig weekend toegewenst!

1 opmerking:

  1. wat een gezellig en kleurrijk hoekje, daar krijg je wel inspiratie van lijkt me.
    Geniet van je weekend! Ze beloven mooi weer...héérlijk!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen