zondag 29 mei 2011

Give away

Hier is dan de give away. Ik moest me nog haasten het weekend is al weer bijna om. Dat lijkt altijd sneller te gaan dan de rest van de week. Hieronder zie je dat ik wat bloemen heb gehaakt van mohair. Die geef ik weg met een klavertje erbij. Wat moet je er voor door: niet zo veel, gewoon een leuk berichtje achterlaten, daar ben ik dol op. Als je geen volger bent mag je het worden, maar het hoeft niet. Als je verder niks met haken hebt, wat hier toch vooral te zien is, is het onzin om te volgen.

Laat even weten welke bloem je wilt hebben, of je er sliertjes aan wilt en of er een brochespeldje aangenaaid moet worden. Kan allemaal!

De ene bloem is groter dan de andere. Ze zijn gemaakt van mohair in kleuren die ik in mijn mand heb liggen. In het midden zit een pareltje. Nep natuurlijk, denk ik want ik koop vaak snoeren op een rommelmarkt of kringloop en die knip ik dan in stukken. Dus zou er zomaar iets "echts" tussen kunnen zitten.
 

14 opmerkingen:

  1. Ik vind die donkerroze met de linten eraan wel schattig staan op een speld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey hannie, wil graag mee doen maar heb absoluut geen voorkeur....ik vind ze allemaal mooi!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de witte met brochespeld, die doet het goed op mijn jasje denk ik! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie bloemen, vooral die donkerpaarse en die op een speldje op m'n tas of jas of bloes of.......... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, allemaal even mooi eigenlijk, ik ga voor paars met een pareltje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog!! Ik ben beginnend haakster en word blij van het feit dat ik hier patroontjes vind :-). En dan ook nog een give away is nooit weg :-)!! Ik wil graag mee doen, hoor!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rengarenk çok güzel çiçekler.tebrikler.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de paarse of de fucia!!!
    Mooi mooi mooi !
    een mesn kan nooit genoeg bloemetjes hebben, vind je niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zoveel volgers, dat gaat goed op blogspot.com zeg! Je mohair bloemen zijn echt mooi, vind ze allemaal mooi, maar de witte springt er voor mij uit. (Wat een crime trouwens om te kunnen reageren, dat lukte eerder vandaag helemaal niet, hoop nu wel).

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, gelukt! En nog wat, bedankt voor de tip voor het tijdschrift Flow: errug leuk!!
    Oh ja, vind trouwens je blauwe bloem uit het vorige blogje ook erg leuk! En ik ben niet aan het slijmen, ik meen het!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away! Ik kan helaas niet meedoen want ik ben allergisch aan wol :(

    Veel succes ermee!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sorry my english is not perfect...but I come to say you that you are a BIG ARTIST...you create so beautiful things...it si a pleasure to visit your blog...
    See you soon...
    Besitos andaluces

    BeantwoordenVerwijderen