zondag 5 februari 2012

Winters weekend

Vrijdag viel er een envelop in de brievenbus. Met daarin masking tape en een stempeltje. Ik had het besteld bij Een Nieuw Avontuur

Het weekend is omgevlogen. Wat is het prachtig met de sneeuw en de zon. Alleen vrijdag was het wat minder. Toen ploeterden we door de sneeuw naar het ziekenhuis. Oudste dochter moest naar de kaakchirurg om twee verstandskiezen te laten trekken. Stapvoets reden we weer naar huis. En we waren niet de enigen....

Zaterdag maakten we kettingen van pinda's voor de vogels. Ze hebben ervan gesmuld. De fazanten (2 vrouwtjes en 1 mannetje) aten de gevallen pinda's op. (Ik heb hele mooie foto's, maar het lukt me helaas niet om ze te plaatsen.)
Vandaag heb ik lekker gefreubeld. HaakZaken bestaat namelijk 1 jaar. Dit had dus een feestelijk bericht met bijbehorende foto's moeten worden. Ik wilde ook graag een kleinigheidje weggeven, maar kreeg het niet af. Bijna raakte ik ervan in de stress. Toen bedacht ik dat het niet uitmaakte of het een paar dagen later zou worden. Dus .................... werk in uitvoering!

######Ik wens jullie een fijne (werk)week toe!!######

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 1-jarige bestaan!! Je hebt jezelf leuke kadootjes gegeven, die tape is echt geweldig. Hoop dat je dochter niet al teveel last heeft van het trekken van haar kiezen. Succes met je werk in uitvoering, ben benieuwd en jij ook een fijne (werk)week!
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahh van harte gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan super hoor.
    En ik ben wel nieuwsgierig naar wat je aan het maken ben maar het zal vast super leuk zijn.
    Wat leuk je tape en stempel.
    Hopelijk gaat het goed met je dochter dat is altijd zo vervelend die verstandskiezen eruit.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen