vrijdag 25 mei 2012

Roze weekend en een piepklein weggevertje

Dit weekend wordt er niet gehaakt.
Misschien wat bloemetjes in de auto.
Wij zijn in Landgraaf.
De zonnebrand gaat mee, want de weersverwachting is goed.
Dus zitten wij op ons (plastic) perzische tapijtje
 (gekregen tijdens een eerder PinkPop weekend).
En luisteren naar Bruce Springsteen, The Cure (jeugdsentiment), Anouk, Linkin Park,
en heel veel anderen.
Nee, we slapen niet in een tentje, maar in een leuk hotel in de buurt
(toch aan wat meer luxe gewend tegenwoordig).

Er gaan wat roze bloemetjes mee om uit te delen.

<<<--------FIJN PINKSTERWEEKEND ALLEMAAL!! -------->>>

P.S.: ik heb inmiddels een aantal van deze bloemetjes in verschillende kleuren  gehaakt
(veel in de auto gezeten de laatste tijd).
Wie wil er een paar???
Laat het me weten!!!
 ^^^^^^^^^^


15 opmerkingen:

  1. Hoi Hannie,
    Mijn dochter wil vast wel een roze bloemetje! Ze is ook naar Pinkpop dit weekend, dus als je haar ziet, kan je er haar een geven, haha!
    Veel plezier in Landgraaf!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig, mocht ze me zien (met hoedje met roze bloemetjes) en aanspreken krijgt ze er een paar!

      Verwijderen
  2. Super vet!! Heel veel plezier dit weekend!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hannie,

    Ik wil het patroon van het bloemmetje wel... als het niet tevel moeite is ten minste.
    Veel plezier op pinkpop!!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de bloemetjes, en het is heerlijk weer voor Pinkpop, dus geniet er lekker van. En als je bloemetjes overhebt... zijn altijd welkom

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier en Flower Power dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk, veel plezier in pink pop!
    als je bloemetjes overhebt kan ik er altijd wel wat mee ! :)
    heel veel succes !
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bloemetjes, lekker vrolijk. Dus daar wil ik er wel een of twee (of meer ;-) ) van. Staat het patroontje ook ergens op jouw blog?

    Veel plezier bij Pinkpop, met dit prachtige weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel hartelijk dank voor de bloemetjes. Daar word je vrolijk van!

      Verwijderen
  8. Dat zijn leuke bloemetjes ,zo iets voor mijn kleindochter zou wel leuk zijn,als je het patoontje hebt kan ik er zelf mischien ook maken.groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel plezier...wij zijn ook daar. Als ik je roze bloemetje zie, dan.........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke roze bloemetjes :)
    En heel veel plezier op Pinkpop! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En hoe heb je het gehad??? Lieve blommen!

    BeantwoordenVerwijderen