zaterdag 5 januari 2013

Het eerste feestje en een nieuw gehaakt dekentje

Wij vierden gisteren een feestje.
Jongste dochter werd 15.
Dus aten we taart
ontvingen visite
en hadden het heel gezellig .........
De foto's hierboven komen van Pinterest.

En ik begon het nieuwe jaar met een nieuw project.
Het dekentje "Hollands Glorie".
Er liggen al een tijd wat bollen rood/wit en blauw/wit in een zakje in de kast.
Dus moest het er maar eens van komen.

Hele andere kleuren dan ik normaal gebruik.
Ik ben eigenlijk niet zo rood, wit, blauw.
Moet denken aan de Nederlandse vlag.
Maar ik ga proberen er iets leuks van te maken!
Onze trap ziet er op dit moment hetzelfde uit.
Natuurlijk blijft dat niet zo.
Hij was rood en wordt blauw.
Maar schilder maar eens een trap als je met z'n allen thuis bent.......

Vanavond gaan we lekker eten met zusje en neef in De Effenaar in Eindhoven.
Daarna treedt DeWolff op. 

<<<<<Fijn weekend>>>>>

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Ik vind het dekentje leuk worden, lekker stoer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie dochter. Ik was ook gisteren jarig maar werd wel 41. Je dekentje wordt wel erg leuk hoor.
    En je trap ziet er ook mooi uit zo, hihi

    groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je grote dochter. 15 is natuurlijk al heel wat.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ek hou baie van die ripple-kombers! Die kleure is baie mooi, en werk goed so met die wit spikkels in die wol.

    BeantwoordenVerwijderen