zaterdag 17 oktober 2015

Omslagdoek / sjaal haken

 

 Eindelijk, mijn omslagdoek is klaar.
Ik heb het even teruggezocht,
ik begon eraan op 30 juni 2014.
Ik weet niet waarom ik er
zolang over deed.
Soms heb je dat.
Leuk garen, leuk patroon,
en toch duurt het zo lang.
Ik ben er blij mee en
vind hem heel mooi geworden.
Kijk hier voor het allereerste begin en je
kunt er een link vinden naar het patroon.

Ik wens jullie een fijn weekend toe.

Voor mij het begin van een weekje vrij.
Heerlijk!
*****
***
*

8 opmerkingen:

  1. Mooi dat kleur verloop. Beter laat dan nooit af, denk ik dan maar... :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je dit project hebt afgemaakt. De omslagdoek ziet er prachtig uit. Mooie kleuren en mooi gehaakt. Nu fijn gaan dragen met dit koude weer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love the gradation of colors. And it's quite beautifully stitched.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Dat gaat hier ook zo, een sjaal uit ik weet niet eens meer welk jaar ik eraan begonnen ben, nu van zolder gehaald om eindelijk de draadjes eens af te hechten, haha, 't is eigenlijk wel erg (en) grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach maakt niks uit ook. Zo blijven we lekker bezig. Dan duurt het maar wat langer. Ik ben inmiddels alweer begonnen aan een nieuwe sjaal.

      Verwijderen
  5. Hai ik haak ook sinds kort. En ik vind de sjaal prachtig. Zou ik tegen vergoeding de patroon mogen via pdf.
    Gr . Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai ik haak ook sinds kort. En ik vind de sjaal prachtig. Zou ik tegen vergoeding de patroon mogen via pdf.
    Gr . Marian

    BeantwoordenVerwijderen