maandag 4 april 2016

Een slingertje van margrietjes haken

 

Het werd weer eens tijd om
bloemetjes te haken. Voorjaar hé.
En als ik dan begin kan ik niet
meer stoppen.
Een voorjaarsslingertje dus.

 



Het zijn supergemakkelijke bloemetjes.
En het patroon staat in het
boek 100 bloemen om te haken
en te breien van Lesley Stanfield.
Lossen, halve vasten, vasten, als
je goed kijkt zie je bijna hoe het moet.


Ik haakte met katoen
en haaknaald 2,5.
De blaadjes haakte ik meteen
aan elkaar, dan hoeft dat niet na afloop.


<<<<< Fijne week voor jullie allemaal! >>>>>
*****
***
*

8 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Het doet me denken aan de madeliefjes kettingen die ik vroeger eindeloos maakte ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Ik ben dol op margrieten, ik heb deze ook eens gehaakt uit dat boek 100 Bloemen. Maar dat was er maar eentje. Zo'n slinger oogt natuurlijk veel mooier, zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke margrietjes. Je hebt me weer een leuk idee gegeven, want mijn oma is dol op margrieten. Bedankt voor de inspiratie.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi zo en best sfeervol ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg er echt een lentegevoel van, erg leuk gemaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat erg schattig..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi heel mooi en schattig je krijgt er een echt Lente gevoel van
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen