maandag 17 oktober 2016

Gehaakt telefoonhoesje



Vandaag een nieuw hoesje afgehaakt voor
de telefoon van jongste dochter. Het
oude hoesje is spoorloos verdwenen
(of zou ze er genoeg van hebben?)

Dat hoesje had ik ook gehaakt.
Je ziet het hier.

Leuk toch. Met garen wat van
kleur verandert en wat lekker zacht
is en niet pluist.
Met vasten en de zijkanten
heb ik dicht genaaid.
Het bolletje heb ik al een tijd. Ik weet
niet meer hoe het heet.

Hieronder begon ik aan het hoesje
Dat was gisteren in de auto
 op weg naar Burgers Zoo.
Op die prachtig mooie
herfstzondag.


5 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! (Maar die vorige was ook leuk ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! binnenkort moet ik iemand leren haken. Ze had een pakketje voor een leeuw gekregen maar heeft totaal geen basis. Dus ik denk dat ik haar ook eerst zoiets ga laten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk zo'n zelfgemaakt hoesje...de vorige was ook leuk..

    BeantwoordenVerwijderen