zondag 12 februari 2012

Patroon gehaakte Valentijn hartjes

Mini valentijn hartjes haken is leuk, want het gaat snel. Dus heb je er al gauw een heleboel!

Het gaat zo:

Haak 4 lossen. Alle volgende steken haak je in de 1e losse (of de 4e losse vanaf de haaknaald). 2 dubbele stokjes, 1 stokje, 1 half stokje, 1 dubbel stokje, 1 half stokje, 1 stokje, 2 dubbele stokjes, 3 lossen, 1 vaste. Klaar! Succes!



Even door haken en voor je het weet heb je er heel veel (alleen nog de draadjes instoppen).

15 opmerkingen:

  1. Super tutorial Thanx.
    Daar gaan we mee aan de slag :-)
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ! Goed ! ik denk dat ik dat ga kunnen gebruiken voor iets !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn gelukt. Erg bedankt

    gr Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kadootje vandaag in mijn brievenbus ....hartjes ...en dat nog wel een dag voor Valentijn(de verjaarag van mijn dochter )
    Super!Heel erg bedankt !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hartjes, ik ben ze al aan het maken. Bedankt voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    ♥/'´'´'\♥
    .//^ ^\\ Feliz Dia del Amor y Amistad ♥♥
    (/(_♥_)\) ::::::::::::::::::::::♥♥
    ._/''*''\_ ............♥♥❁◕‿◕❁ ♥ ♥
    (/_)^(_\).
    ************************************

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige hartjes. Is ga je patroon uitproberen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk!!En echt héél erg snel te maken!!Ik zet een link naar je site, is dat goed??
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hartje, ik heb het op een gehaakt kerstkransje vastgemaakt, staat schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze zijn echt te leuk! en ze zijn snel klaar, ik ga een linkje naar je maken op mijn blog. Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kan niet haken maar ik zou het leuk vinden als ik dat kon haken ik ga het wel leren!!

    BeantwoordenVerwijderen