zondag 20 maart 2016

Paashaasje haken met patroon



Als je nog een leuk haasje wilt haken voor
de paasdagen dan is dit een aanrader. Het 
patroon kwam ik tegen op Pinterest.
Het is een prima patroon
en je kunt het HIER vinden.



Kijk de onderkant!
Daar zit een paaseitje verstopt.
Niet zo'n groot eitje als
de eitjes op de foto hierboven.

Ik heb gehaakt met katoen
en haaknaald 2,5.



Het staartje heb ik niet gehaakt.
Dat staat wel in het patroon.
Ik heb een minipompoentje gemaakt.
Je draait wat garen om
twee punten van een gebaksvorkje.
 Draadje erom heen
knopen en
de lusjes openknippen.
*****
***
*


8 opmerkingen:

  1. Wat ziet jouw paashaasje er leuk uit met zijn pompomstaartje. Bij de kinderen om mij heen blijven deze paashaasjes met verrassing favoriet. Lief van je om anderen de weg naar het gratis patroon te wijzen.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig paashaasje is het geworden. Heel erg lief :-). Leuk voor kinderen met het verassingspaaseitje :-). Bedankt voor de inspiratie.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, en dat eitje eronder vind ik een leuk grapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Bedankt voor de tip van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) Nu zie ik het, een verstoppaashaasje, dat krijg je als je blogs in de verkeerde volgorde leest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information,
    I got good ideas from this amazing blog.
    goldenslot

    BeantwoordenVerwijderen